در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان دارید فرم را پر نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید 

درخواست مشاوره رایگان

فروش دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زنی ، یکی از مهم ترین ماشین آلاتی است که در پروژه های عمرانی به کار می رود. فرایند بلوک زنی توسط این دستگاه به دو صورت دستی و برقی انجام می شود. یکی از اصلی ترین مصالحی که برای ساخت سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بتن است. این ماده نقش مهمی در استحکام یک سازه ایفا می کند. امروزه با استفاده از دستگاه های بلوک زنی، می توان بلوک های دیواری و سقفی تولید کرد.

دستگاه بلوک زنی ، دستگاهی است که به وسیله ی آن می توان انواع بلوک سیمانی را ساخت. در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه بلوک زنی در بازار وجود دارند که از نظر قابلیت ها و کاربرد با هم متفاوت هستند. بنابراین اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید اطلاعات کافی در مورد نحوه ی عملکرد و قابلیت های انواع مختلف دستگاه به دست آورید. سپس با توجه به نیاز و بودجه ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. با این کار می توانید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

شرکت ماشین سازی صادقی، طراح و تولید کننده انواع ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی شامل دستگاه جدول زن ، میکسر سیمان ، خاموت زن و … مطابق با استانداردهای روز صنعت میباشد. با توجه به فروش بدون واسطه و حجم زیاد سفارشات در تولید انبوه، دارای محصولات با مناسب ترین قیمت نسبت به محصولات مشابه در بازار می باشد. انواع بلوک زن قابل ارائه در صادقی ماشین:

  • بلوک زن دستی
  • بلوک زن برقی (تک موتوره یا دو موتوره)
  • بلوک زن نیمه اتوماتیک (بلوک زن هیدرولیک)
  • بلوک زن تمام اتوماتیک (بلوک زن ثابت یا تخم گذار)

تاریخچه دستگاه بلوک زن

قبلا برای تهیه بلوک سیمانی، مصالح مختلف را با هم ترکیب می کردند و به صورت دستی داخل قالب های مخصوص می ریختند. سپس این مواد را با نیروی دست خود فشرده کرده و از قالب جدا می کردند. به دلیل اینکه، مراحل ساخت بلوک با استفاده از دست ها (قدرت بدنی) انجام می شدند، این بلوک ها کیفیت پایینی داشتند. افراد نمی توانستند به درستی عملیات فشرده سازی مواد را انجام دهند. این بلوک ها معایب دیگری هم داشتند.گاهی اوقات بر روی بلوک هایی که به صورت دستی ساخته می شدند، ترک هایی ایجاد می شد. علاوه بر این، برای ساخت بلوک در روش سنتی، از قالب های ساده و یک شکل استفاده می کردند. امکان تولید بلوک به شکل های مختلف وجود نداشت. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، دستگاه های بلوک زنی ساخته شدند. مدل های اولیه بلوک زن، فقط قادر به تولید بلوک های یک شکل بودند. این فرایند با سرعت کمی انجام می شد. در ساختار این دستگاه، یک موتور وجود داشت که در هنگام کار کردن، یک حالت ویبره ایجاد می کرد. با استفاده از دستگاه بلوک زن می توانستند 700-500 بلوک سیمانی را تولید کنند. به مرور زمان، تغییراتی در دستگاه بلوک زن به وجود آمد و مدل های اتوماتیک و پیشرفته ی این دستگاه تولید شدند. کار کردن با مدل های اتوماتیک ساده تر است و باعث افزایش بازدهی کار می شود. با استفاده از بلوک زن اتوماتیک  می توان تعداد بیشتری بلوک سیمانی تولید کرد.

خرید دستگاه بلوک زنی

خرید دستگاه بلوک زنی نیاز به دقت زیادی دارد. برای انتخاب و خرید یک بلوک زن مناسب باید به کیفیت اجزای دستگاه توجه کنید. به نوع ورق ها و الکتروموتور، آلیاژ قطعات و سیستم هیدرولیک دقت نمایید. نحوه حرکت فرمان دستگاه بلوک زن، حرکت سمبه، ویبره دستگاه و حرکت رفت و برگشتی ریل و سینی را مورد بررسی قرار دهید. توجه به این نکات باعث می شود تا خرید خوبی را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که خرید از یک مرکز معتبر اهمیت زیادی دارد. ماشین سازی صادقی سال هاست که در زمینه تولید، عرضه و فروش دستگاه بلوک زنی فعالیت می کند.

دستگاه بلوک زنی
دستگاه بلوک زن دستی

انواع دستگاه بلوک زنی

- تقسیم بندی دستگاه های بلوک زن از نظر جابه جایی دستگاه های بلوک زن از نظر قابلیت جابه جایی به دو دسته ی ثابت و متحرک (سیار) تقسیم بندی می شوند.

انواع دستگاه بلوک زن شامل دستگاه بلوک زنی دستی (تخم گذار)، دستگاه بلوک زن برقی، دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک می شوند.

1- دستگاه بلوک زن ثابت : این دستگاه ها، چرخ ندارند. بنابراین نمی توان آنها را جا به جا کرد.

2- دستگاه بلوک زن متحرک (سیار) : این دستگاه ها دارای چرخ هستند. برخی از مدل های بلوک زن سیار، با استفاده از نیروی موتور به حرکت درمی آیند.

دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک زن دستی ، ساده ترین نوع بلوک زن است که دارای قالب های دو تایی، سه تایی و چهارتایی می باشد. تعداد متفاوت قالب ها باعث شده تا سرعت تولید بلوک متفاوت باشد. علت نامگذاری این دستگاه، شباهت آن به خزندگان تخم گذار می باشد. پس از اینکه دستگاه، یک ردیف بلوک سیمانی تولید کرد، به سمت جلو حرکت می کند. سپس ردیف بعدی بلوک را تولید می کند. این دستگاه می تواند 700-200 عدد بلوک را در 8 ساعت تولید کند. در بلوک زن دستی (تخم گذار)، امکان افزایش ظرفیت تولید وجود دارد. با استفاده از اپراتورهای حرفه ای و تعویض به موقع بلوک ها می توان این کار را انجام داد. ضخامت بلوک هایی که توسط این دستگاه تولید می شوند، به اندازه ی 2 میل می باشد. اگر این مقدار کم یا زیاد شود، مشکلاتی به وجود می آید. کم شدن ضخامت بلوک موجب متلاشی شدن آن می شود. در صورتی که ضخامت بلوک بیش از 2 میل باشد، به مصالح بیشتری نیاز است. این امر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.

این دستگاه برای تولید بلوک های سیمانی از روش سنتی استفاده می کند. شباهت دستگاه به خزندگان باعث شده است تا با نام دستگاه بلوک زن تخم گذار هم شناخته شود. البته به بلوک زن دستی، دستگاه بلوک زن تکی هم می گویند. این دستگاه به صورت 2 قالبه یا 3 قالبه می باشد و برای کار کردن با آن نیازی به برق نیست.
بلوک هایی که این دستگاه تولید می کند، ابعاد دقیقی دارند. می توان این ابعاد را با توجه به سفارش مشتری تغییر داد. دستگاه بلوک زن دستی، ابتدا یک ردیف بلوک تولید می کند و با حرکت به سمت جلو، ردیف بعدی را می سازد. دستگاه بلوک زنی دستی در یک شیفت کاری می تواند 300-200 بلوک را تولید کند.

خرید دستگاه بلوک زنی دستی

از مزایای دستگاه بلوک زن دستی (تخم گذار) می توان سادگی، دوام و قیمت ارزان آن ها را نام برد. ساختار دستگاه بلوک زن دستی بسیار ساده است. سرعت این دستگاه به تعداد قالب های آن بستگی دارد. بهنگام خرید دستگاه بلوک زنی دستی لازم است عوامل زیر را در نظر بگیرید: در حال حاضر بلوک زن دستی در قالب های دو ، سه و چهار تایی موجود می باشد. این دستگاه می تواند در عرض 8 ساعت، 700-200 عدد بلوک تولید کند. البته اگر اپراتور دستگاه ماهر باشد، می تواند با تعویض به موقع بلوک ها، ظرفیت تولید بلوک زن را افزایش دهد. بلوک هایی که در این دستگاه ساخته می شوند، 2 میل ضخامت دارند. ضخامت بلوک اهمیت زیادی دارد. اگر از مقدار معینی کمتر باشد، بلوک متلاشی می شود و اگر ضخامت بلوک بیشتر باشد، مصالح بیشتری برای ساخت بلوک مصرف شده است. در این صورت هزینه بیشتری برای ساخت بلوک ها لازم است. این مسئله برای تولید کننده، مقرون به صرفه نمی باشد. مزیت های این دستگاه، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بلوک زن دستی در کنار مزایا، معایبی هم دارد. سرعت پایین تولید و انجام کار فیزیکی جزء معایب آن به شمار می روند. برای دریافت لیست قیمت دستگاه بلوک زنی دستی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بلوک زنی بی صدا
بلوک زن

بلوک زن برقی

دستگاه بلوک زن برقی به دو مدل بلوک زن تک موتوره و بلوک زن دو موتوره در مدل های مختلف (بلوک زن 4 قالبه، بلوک زن 5 قالبه و بلوک زن 6 قالبه) تقسیم می شود. در این نوع، حرکت دستگاه بلوک زن و تراکم فرم بلوک با استفاده از برق تک فاز یا سه فاز از توان موتور برق تا 1.5 تا 3 اسب بخار جهت تولید 1000 تا 1500 بلوک های دیواری و سقف استفاده می شود. 

دو مدل تک موتوره و دو موتوره از نظر تعداد موتور با هم تفاوت دارند. در بلوک زن برقی برای حرکت دستگاه بلوک زنی و تراکم قالب بلوک از برق 1 فاز یا 3 فاز استفاده می شود. این دستگاه به صورت دستی یا اتوماتیک برای تولید بلوک در کارگاه ها به کار می رود. بلوک زن برقی کاربرد زیادی در تولید بلوک سقفی دارد. این امر باعث شده تا با نام بلوک زن سقفی هم شناخته شود.

بلوک زن برقی تک موتوره

دستگاه بلوک زن برقی تک موتوره برقی در انواع 4 قالبه، 5 قالبه و 6 قالبه برای ساخت بلوک سقفی یا دیواری با موتور برق 2 اسب بخاری جهت لرزش قالب ارائه میشود. این بلوک ساز به طور متوسط ​​توانایی تولید 1000 تا 1500 بلوک را در یک شیفت کاری 8 ساعته دارد.

بلوک زن برقی دو موتوره

دستگاه بلوک زن برقی دو موتوره یکی از مدل های دستگاه بلوک زنی برای تولید بلوک است که توسط صادقی ماشین طراحی و تولید می شود. این دستگاه یکی از دستگاه های پرکاربرد در کارگاه های بلوک زنی و پروژه های عمرانی است که در دو نوع تک فاز یا سه فاز با موتور برق 2.5 اسب بخار برای لرزش قالب و موتور الکتریکی 2 اسب بخار برای حرکت برای تولید بلوک های سقفی یا دیواری موجود است. 

قیمت دستگاه بلوک زنی دو موتوره با توجه به نوسانات بازار همواره در حال تغییر است اما شرکت صادقی ماشین با توجه به اهداف بلند مدت خود در راستای رضایت مشتریان سعی می کند انواع دستگاه بلوک زنی را با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت به مشتریان خود تحویل بدهد. جهت اطلاع از هزینه ها و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

 دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک برای تولید بلوک های سقفی و دیواری با شکل های مختلف به کار می رود. فرایند ساخت بلوک در دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد. بلوک هایی که به این وسیله تولید می شوند، کف صاف و یکنواختی دارند. ویبره قالب به صورت برقی و پرس آن هیدرولیکی می باشد. انواع قالب های 4، 5 و یا 6 تایی را می توان روی این دستگاه نصب کرد. با این کار، ظرفیت تولید بلوک در هر شیفت کاری افزایش می یابد و به 3000-2500 بلوک می رسد. نحوه کار دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک مانند دستگاه بلوک زن دستی می باشد با این تفاوت که بلوک های تولید شده توسط این دستگاه، ابعاد دقیق تری دارند. در دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک بعد از اینکه بلوک ها ساخته شدند، روی پالت های چوبی مخصوصی قرار می گیرند. بلوک ها با حرکت نوار نقاله زیر دستگاه، به سمت فضای عمل آوری هدایت می شوند. پس از اینکه بلوک ها تحت فرایند عمل اوری قرار گرفتند و خشک شدند، به انبار منتقل می شوند. فناوری های زیادی در این دستگاه ها به کار می روند. این امر موجب می شود تا سرمایه گذاری های زیادی بر روی دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک صورت گیرد.

مزایای دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

از مزایای دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک می توان ابعاد دقیق تر بلوک ها، ساخت تعداد بیشتری بلوک، یکنواختی بیشتر در تولید و کف بسیار صاف بلوک های ساخته شده را نام برد.  علاوه بر این، اپراتور در فرایند تولید بلوک دخالتی ندارد. بلوک هایی که در دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک ساخته می شوند، کاملا صاف و یک اندازه هستند. این دستگاه می تواند تیراژ بالایی از بلوک را تولید کند. بلوک زن نیمه اتوماتیک با استفاده از فولاد ST37 ساخته می شود تا در مقابل شرایط کارگاهی مقاومت نماید. سنبه زنی این دستگاه به صورت هیدرولیک می باشد. برای اینکه بدنه دستگاه پوسیده نشود، آن را با استفاده از رنگ پودری رنگ آمیزی می کنند. 3 الکتروموتور قدرتمند در دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک وجود دارند که تاثیر بسزایی در عملکرد خوب دستگاه می گذارند. تابلوی برق و پنل هوشمند موجود در دستگاه می توانند نوسانات برقی را کنترل کنند.

سرویس و نگهداری دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زن اتوماتیک را با نام دستگاه بلوک زن ثابت هم می شناسند. کلیه مراحل ساخت بلوک، توسط دستگاه انجام می شود و افراد دخالتی در آن ندارند. اپراتور فقط بر نحوه ی عملکرد دستگاه نظارت دارد. وظیفه ی او بررسی مشکلات احتمالی دستگاه بود. با استفاده از دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک می توان آجر، سنگ فرش، سنگ مرمر و بلوک هایی با اندازه های مختلف تولید کرد. فناوری به کار رفته در این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها، پیشرفته تر است. قدرت موتور باعث حرکت دستگاه می شود. دو مدل از بلوک زن اتوماتیک وجود دارند که شامل مدل معمولی و 12 قالبه می شوند. بلوک هایی که توسط دستگاه بلوک زن ساخته می شوند، روی پالت های چوبی قرار می گیرند و سپس برای خشک شدن به یک محل مناسب انتقال داده می شوند.  

مزایای دستگاه بلوک زن اتوماتیک

 دستگاه بلوک زن اتوماتیک ، سرعت بالایی دارد و به آسانی می توان آن را کنترل کرد. یکی از مزایای آن، قابلیت تعویض قالب می باشد. بلوک زن های اتوماتیک دارای دو مدل معمولی و 12 قالبه هستند. قالب های 6، 8 و 11 تایی را می توان بر روی مدل های معمولی دستگاه نصب کرد. قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی باتوجه به عوامل مختلفی تعیین میشود. از دیگر مزایای دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک عدم نیاز به انجام کار فیزیکی است. برای کار با این دستگاه، فقط به یک اپراتور نیاز است تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، آن را بررسی کند. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک یک دستگاه سریع است که به سادگی می توان آن را کنترل کرد. برای این کار نیازی به یک اپراتور متخصص نمی باشد. با استفاده از این دستگاه می توان تیراژ بالایی از بلوک را تولید کرد. این دستگاه قابلیت تولید 14000 عدد بلوک را در عرض 8 ساعت دارد. اپراتور می تواند با تعویض قالب، انواع مختلفی از بلوک سقفی، تزئینی و دیواری را تولید کند. یکی از مزایای دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، قابلیت نصب سیلو است. الکتروموتور موجود در ساختار این دستگاه، از نوع سه فاز می باشد. طراحی بدنه دستگاه به گونه ای است که در برابر شرایط جوی و کارگاهی مقاومت کند.

دستگاه بلوک زنی بی صدا

دستگاه بلوک زن 6 قالبی

دستگاه بلوک زن 6 قالبی که با نام دستگاه بلوک زن 6 قالبه هم شناخته می شود، می تواند در بازه ی زمانی معینی، 6 قالب بلوک را تولید کند. در ساختار  دستگاه بلوک زن 6 قالبی، یک سیستم هیدرولیک وجود دارد. این سیستم از 5 اهرم برای کنترل دستگاه استفاده می کند. این اهرم ها شامل اهرم تغذیه بلوک، پرس بلوک، تخلیه بلوک، حرکت دستگاه و اهرم جک بالابرنده ی مصالح می شوند. دستگاه های بلوک زن تمام اتوماتیک 6 قالبی وزن کمی دارند و فرایند ساخت بلوک را بدون تولید سر و صدا انجام می دهند. تعادا بلوک های ساخته شده توسط این دستگاه به نوع قالب ها بستگی دارد اما معمولا بین 10000-6000 بلوک در هر شیفت کاری تولید می کنند. در بیشتر دستگاه های بلوک زن 6 تایی، پاک کن اتوماتیک وجود دارد. وظیفه ی این قسمت، جلوگیری از باقی ماندن مواد بر روی سینی و قالب ها می باشد. معمولا از دستگاه بلوک زن 6 قالبی برای تولید انواع بلوک های دیواری، سقفی و ... در کارگاه ها استفاده می کنند. عملکرد این دستگاه به صورت اتوماتیک است. در ابتدا مواد اولیه (سیمان، ماسه و پوکه) را با اندازه های مشخصی مخلوط می کنند. سپس این ترکیب را درون مخزن دستگاه می ریزند و دستگاه را روشن می کنند. مخلوط از طریق کانال های مخصوصی وارد قالب دستگاه می شود. زمانی که مخلوط وارد قالب شد، سطح قالب با استفاده از یک وسیله صاف می شود. برای جابه جایی مواد و از بین رفتن حفره های موجود در آن، حالت ویبره در دستگاه به وجود می آید. در صورت وجود حفره، این فضا دوباره پر می شود. در این حالت، سمبه دستگاه را پایین می آورند تا مواد درون قالب ها را متراکم نماید. پس از سمبه زدن، نوبت بیرون آوردن بلوک ها از قالب است. بلوک ها را از قالب خارج می کنند و  اجازه می دهند تا خشک شوند. وظیفه ی تنظیم و مدیریت عملکرد دستگاه بلوک زن 6 قالبه بر عهده ی اپراتور دستگاه می باشد.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه برای تولید انواع بلوک ساختمانی به کار می رود. دستگاه های بلوک زنی اتومات دارای پر کن و سیلو می باشند. هنگام کار با این دستگاه، ملات را داخل مخزن یا سیلو می ریزند. مقدار ملات به ظرفیت سیلو بستگی دارد. ویبره بدنه ی دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه موجب می شود تا ملات کاملا متراکم شود. صفحه بلوک زنی در 4 طرف خود دارای ویبره می باشد. در ساختار دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه ، علاوه بر 4 عدد الکتروموتور با توان 4 اسب بخار، یک تابلو فرمان و پاک کن اتوماتیک هم وجود دارد. قسمت پاک کن دستگاه به صورت اتوماتیک مانع از باقی ماندن مواد بر روی قالب و سینی می شود.
وزن این نوع از دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بیشتر از دستگاه های معمولی است. این تفاوت وزنی حدود 2000 کیلوگرم می باشد. دستگاه بلوک زن اتومایک 12 قالبه قابلیت نصب قالب های 12 تایی، 16 تایی و 22 تایی را دارد. این دستگاه بلوک زنی اتوماتیک می تواند با توجه به نوع قالب مورد استفاده، بین 10000-6000 بلوک را در عرض 8 ساعت (یک شیفت کاری) تولید کند. جهت دریافت قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه با کارشناسان صادقی ماشین تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سیلودار

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سیلودار یکی از انواع دستگاه بلوک زنی است که برای ساخت انواع بلوک های سقفی، دیواری و تیغه ای از آن استفاده می شود. ظرفیت سیلوی این دستگاه 700-500 کیلوگرم است. بلوک زن اتوماتیک سیلودار، دستگاهی است که به صورت اتوماتیک کار می کند و نیازی به دخالت اپراتور نیست.
علاوه بر این امکان ساخت دستگاه با ظرفیت های مختلف وجود دارد. وجود سیلو باعث می شود تا شارژ مصالح در زمان بلوک سازی به صورت خودکار انجام شود.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار می تواند انواع بلوک های دیواری، سقفی و تیغه ای را به اشکال مختلف بسازد. ابعاد دستگاه 75/2 * 45/2 * 25/2 متر و وزن آن 4500 کیلوگرم است. با کمک دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار می توان در یک شیفت کاری (8 ساعت) با قالب 20*20*40 بین 8000 الی 10000 بلوک را تولید کرد.

مشخصات دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار

برای بالا بردن سرعت تولید بلوک در دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار از پمپ پیستونی استفاده می شود. در ساختار این نوع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، بخش های مختلفی مانند سیستم اتوماتیک پاک کن قالب هیدرولیکی، تایمر تنظیم حرکت، خنک کننده روغن و قفل چکش اتوماتیک هیدرولیکی وجود دارند. علاوه بر این 7 الکتروموتور قدرتمند دارد که موتور 15 اسب بخار برای پمپ هیدرولیکی می باشد. 4 موتور با توان 3 اسب بخار، عملیات ویبره دستگاه را برعهده دارند. 2 موتور دیگر با توان 5/5 و 3 اسب بخار هم مسئول حرکت و دور زدن دستگاه می باشند. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار، 5 چرخ دارد و برای انتقال قدرت از زنجیر دوبل 80 بهره می برد. ضمن اینکه برای حرکت و دور زدن دستگاه از 2 گیربکس کتابی استفاده شده است. از دیگر مشخصات این نوع دستگاه اتوماتیک بلوک زنی می توان به استفاده از جک تنظیم ارتفاع، چکش قالب ضربه ای و فشاری، توان مصرفی 25 کیلو وات سه فاز، ورق ST52 جهت ساخت قالب و تابلو برق مجهز به سیستم ایمنی کنترل فاز و کلید حرارتی جهت محافظت از الکتروموتورها اشاره کرد.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار برای ساخت اشکال مختلف بلوک های دیواری، سقفی و تیغه ای به کار می رود. ابعاد این دستگاه 10/3 * 45/2 * 25/2 متر و وزن آن 5000 کیلوگرم می باشد. با استفاده از دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار در یک شیفت کاری (8 ساعته) می توان با قالب 20*20*40 بین 8000 الی 10000 بلوک تولید کرد.

مشخصات و قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار یک پمپ پیستونی دارد که نقش مهمی در افزایش سرعت تولید ایفا می کند. بخش های مختلفی مانند سیستم اتوماتیک پاک کن قالب هیدرولیکی، قفل چکش اتوماتیک هیدرولیکی، تایمر تنظیم حرکت و خنک کننده روغن در ساختار دستگاه وجود دارند. از لحاظ نوع و تعداد الکتروموتورها، تعداد چرخ ها، گیربکس، وجود جک تنظیم ارتفاع، چکش قالب ضربه ای و فشاری، ورق ST52 جهت ساخت قالب ، توان مصرفی و تابلو برق مشابه دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار است. ضمن اینکه در قسمت شن کش و جک بالابرنده از شیر برقی هیدرولیکی و در قسمت بالابر دستگاه از 2 جک استفاده شده است. با توجه به این مشخصات و ویژگی ها، قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه سیلودار بالابردار تعیین می شود. برای استعلام قیمت این نوع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک با کارشناسان ماشین سازی صادقی ارتباط بقرار نمایید.

نحوه ی ساخت بلوک با استفاده از دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

برای ساخت بلوک در دستگاه بلوک زنی اتوماتیک ابتدا ماسه، سیمان، آب و پوکه را به کمک دستگاه همزن بتن کاملا با هم مخلوط می کنند. سپس ملات به دست آمده را درون سیلوی دستگاه بلوک زنی اتوماتیک می ریزند. همه قسمت های این دستگاه به صورت اتوماتیک کار می کنند. بنابراین، عملیات پر کردن قالب و ویبره ی آن در کنار سمبه زنی بدون دخالت اپراتور و به صورت اتوماتیک انجام می شوند. بلوک هایی که توسط دستگاه تولید شده اند روی پالت های چوبی که زیر دستگاه قرار می گیرند و به وسیله ی این پالت ها به محلی که برای خشک شدن در نظر گرفته شده است منتقل می شوند. اپراتور بر کارکرد دستگاه نظارت دارد. اگر در حین عملیات بلوک زنی مشکلی برای دستگاه ایجاد شود، فورا دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را خاموش می کند.

میزان مصرف برق دستگاه بلوک زن

برقی که بلوک زن مصرف می کند از نوع 220 یا 380 ولت می باشد. کارایی دستگاه های بلوک زن دستی با کمک برق تک فاز بهبود می یابد. در بلوک زن های نیمه اتومات و تمام اتومات از برق 3 فاز استفاده می شود. سیستم برق تک فاز، توان ثابتی ندارد در حالی که توان برق سه فاز، ثابت است.

نحوه انتخاب یک بلوک زن مناسب

در زمان انتخاب یک دستگاه بلوک زن باید به نوع و کیفیت ورق ها، الکتروموتورها، سیستم هیدرولیک و آلیاژ قطعات دقت کرد. در یک بلوک زن مناسب، حرکت فرمان های دستگاه مانند سیستم هیدرولیک، به صورت آهسته یا شتاب زده نمی باشند. دستگاه به راحتی کار می کند و  در عملکرد آن مشکلی وجود ندارد. قسمت های مختلف دستگاه بدون گیر کردن کار می کنند. قسمت چکش یا ویبره بلوک زن به صورت پرسی ضربه وارد می کند و به این ترتیب، فشار لازم را به بلوک وارد می نماید.

نکات مهم در مورد استفاده از بلوک زن

- اگر دمای محیط کمتر از 5 درجه سانتی گراد است، بهتر است تا فرایند بلوک زنی را در محیط باز انجام ندهید.

- هنگامی که دمای هوا بیشتر از 25 درجه سانتی گراد است، سعی کنید تا با استفاده از روش های مناسب، حرارت دستگاه را کاهش دهید.

- 5-4 ساعت بعد از اتمام کار، عملیات مراقبت از دستگاه را آغاز نمایید.

- بلوک های تولید شده را در معرض باران و تابش نور مستقیم خورشید قرار ندهید. سرویس و نگهداری بلوک زن برای اینکه بتوانید از بلوک زن برای مدت طولانی استفاده نمایید، باید به سرویس و نگهداری آن توجه کنید.

- هنگامی که قالب ها خالی هستند، از حالت ویبره استفاده نکنید. در غیر این صورت به دستگاه آسیب وارد می شود.

- پس از اینکه کار بلوک زنی تمام شد، حتما قالب ها را تمیز کنید تا هیچ گونه موادی در آنها باقی نماند.

- برای اینکه بلوک های تولید شده، کیفیت و شکل مناسبی داشته باشند، دستگاه بلوک زن را بر روی زمین صاف قرار دهید.

- دقت کنید که الکتروموتور در معرض رطوبت قرار نگیرد.

- بیش از اندازه به سمبه دستگاه فشار وارد نکنید.

- برای کارکرد بهتر ریل و سمبه، آنها را به صورت منظم روان کاری نمایید.

- از نوسانات برق جلوگیری نمایید. این نوسانات می توانند به الکتروموتور صدمه وارد کنند.

- به صورت دوره ای، روغن هیدرولیک و واسکازین دستگاه را عوض کنید.

- بهتر است تا قالب دستگاه را بعد از تولید 1 میلیون بلوک، تعویض نمایید.

دستگاه بلوک زنی
بلوک زن

بلوک زنی

بلوک زنی ، فرایندی است که در آن مصالح شن و ماسه را با هم مخلوط می کنند تا بتوانند بلوک سیمانی بسازند.  این کار را با کمک دستگاهی به نام بلوک زن انجام می دهند. بلوک ها وزن کم و مقاومت بالایی دارند. به همین علت در مقابل زلزله، مقاومت می کنند. این امر باعث شده تا از آن ها در ساختمان سازی استفاده شود. بتنی که در ساخت بلوک ها به کار می رود، از مخلوط یک پیمانه سیمان پرتلند، 3/5 پیمانه شن، 2/5 پیمانه ماسه، 150-130 لیتر آب تشکیل شده است. البته این مقدار آب برای بتن لرزیده می باشد. در مورد بتن نلرزیده باید از 180-160 لیتر آب استفاده کرد. اگر برای ساخت بلوک از وسایل مکانیکی استفاده شود باید قالب تا ارتفاع مشخصی بالاتر از سطح نهایی آن پر شده باشد و مخلوط بعد از لرزاندن داخل قالب دستگاه، کوبیده و صاف شود. بعد از اینکه قالب گیری انجام شد باید سریعا بلوک ها را از دستگاه جدا نمود و به وسیله ی پالت ها به محل عمل آوری انتقال داد. اگر برای تولید بلوک از ماشین های بلوک زنی سیار استفاده می شود، باید سطح زیر بلوک ها صاف و تمیز و با بتن یا اندود سیمانی پوشانده شده باشد و هیچ گونه آلودگی و خاک در آن نباشد. به طور کلی باید بلوک ها را در محلی تولید کرد که از نور مستقیم خورشید، وزش باد، ریزش باران و جریان هوا دور باشند. برای ساخت بلوک با دستگاه های خودکار باید به مشخصات فنی دستگاه توجه نمود. اگر دمای محیط کمتر از 5 درجه سانتی گراد یا بیش از 25 درجه سانتیگراد باشد، ساخت بلوک نباید در محوطه روباز انجام شود. شرایط جوی موجود در این محدوده ی دمایی می تواند موجب تخریب بلوک های سیمانی شود. برای اینکه فرایند عمل آوری بلوک های بتنی به درستی انجام شود، لازم است تا حداقل 5-4 ساعت زمان بین قالب گیری بلوک ها و آغاز عملیات مراقبت وجود داشته باشد.

نحوه کار دستگاه بلوک زن

در ابتدا مصالح ساختمانی (سیمان، ماسه، پوکه و ... ) را با نسبت های مشخصی مخلوط می کنند. انتخاب نوع مواد (تیپ) و مقدار ان به نظر کارشناس بستگی دارد. سپس این ترکیب داخل سینی ریخته می شود. در مرحله بعد، با کمک شن کش مواد را درون قالب می ریزند. این کار ادامه پیدا می کند تا همه حفرات خالی پر شوند. اکنون نوبت ویبره کردن مواد است. با روشن کردن ویبره دستگاه، حالت لرزش ایجاد می شود. این ویژگی موجب پر شدن خلل و فرج ترکیب می گردد. عملیات پرس، چندین بار انجام می شود. در ادامه بلوک را با استفاده از سمباده، تراش می دهند. در نهایت، بلوک ها را خارج می کنند و روی زمین قرار می دهند تا خشک شوند.

مصرف برق دستگاه بلوک زن

برق مصرفی در دستگاه بلوک زن 220 تا 380 ولت است که عموما یک دستگاه بلوک زن دستی با برق تک فاز بازده مناسبی خواهد داشت. اما بلوک زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای راه اندازی نیاز به برق سه فاز دارند. تفاوت سیستم های الکتریکی تک فاز و سه فاز در محدوده توان آنهاست که برق تک فاز توان ثابتی ندارد و برق سه فاز توان ثابت است.

بلوک زن نیمه اتوماتیک 6 قالبه خودپرکن دار
بلوک زن

اجزای بلوک زن

بلوک زن از قسمت های مختلفی تشکیل شده که شامل قالب و سمباده، پمپ و موتور، گیربکس موتور، ویبره و شاسی دستگاه می شوند.

  • قالب و سمباده :

یکی از مهم ترین قسمت های بلوک زن، قالب آن می باشد. زمانی که مواد اولیه به خوبی ترکیب شدند، آنها را درون قالب های دستگاه می ریزند. تعداد این قالب ها در دستگاه های بلوک زن متغیر است. در برخی از دستگاه های بلوک زن، قابلیت تغییر قالب وجود دارد. به این ترتیب، می توان با یک دستگاه، چندین مدل بلوک تولید کرد. امروزه با استفاده از قالب های مختلف، بلوک های ساده یا نمادار ، دو سوراخه، سه سوراخه، شش سوراخه و ... تهیه می کنند. بلوک های نمادار، بلوک هایی هستند که یک سمت آنها دارای فرورفتگی های کمی است و در طرف دیگر برجستگی های جزئی وجود دارند. سمباده برای تراش بلوک به کار می رود.

  • پمپ و موتور :

پمپ و موتور جزء اجزای اصلی بلوک زن به شمار می روند. موتوری که در دستگاه های بلوک زن وجود دارد، از نوع تک موتوره چکشی و یا دو موتوره چکشی می باشد. نیرویی که این موتورها تولید می کنند برای ویبره و حرکت دستگاه استفاده می شود.

  • گیربکس موتور :

گیربکس موتور، نقش مهمی در حرکت و جابه جایی بلوک زن ایفا می کند.

  • ویبره :

زمانی که مصالح را درون قالب ها می ریزند، خلل و فرج و حفره هایی در آن وجود دارند. برای از بین بردن این حفره ها و متراکم کردن مصالح در بلوک زن از ویبره استفاده می شود.

  • شاسی :

شاسی در واقع همان بدنه دستگاه بلوک زن است که شامل نبشی آهنی، ورق دور سمباده، ورق دور قالب، چرخ و تیرک می گردد.

دستگاه بلوک زن دست دوم

برای ساخت بلوک از مصالح مختلفی مانند شن، ماسه و پوکه استفاده می شود. برخورد این مواد با قسمت های مختلف دستگاه باعث استهلاک آن می گردد. در صورتی که به خوبی از دستگاه نگهداری نشود، کیفیت آن کاهش می یابد. به همین علت باید به نکات مربوط به سرویس و نگهداری بلوک زن توجه نمود. امروزه در بازار، دستگاه های بلوک زن دست دوم هم به فروش می رسند. قیمت ارزان تر این دستگاه ها باعث شده تا برخی از افراد اقدام به خرید آنها کنند. باید توجه داشت که دستگاه بلوک زن دست دوم فاقد گارانتی است و دوام بالایی ندارند.

قیمت دستگاه بلوک زنی

قیمت دستگاه بلوک زنی ، رقم ثابتی نیست و به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه، وجود یا عدم وجود باکت، تعداد موتور، تعداد قالب، مواد به کار رفته در بدنه، چند کاره بودن دستگاه، برند، شرکت تولید کننده و ... بستگی دارد.

نوع دستگاه (دستی یا اتوماتیک بودن) :

یکی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زنی، نوع دستگاه و فناوری و قابلیت های موجود در آن است. بر این اساس، قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بیشتر از سایر مدل ها می باشد. یکی از دلایل بیشتر بودن قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک نسبت به بقیه این است که کلیه مراحل عملیات بلوک زنی در آن به صورت خودکار انجام می شود.

وجود یا عدم وجود باکت :

از دیگر عواملی که بر روی قیمت دستگاه بلوک زنی تاثیر می گذارند، می توان به وجود یا عدم وجود باکت اشاره کرد. باکت، یک ظرف خاص است که برای حمل مواد به بلوک زن یا هر ماشین دیگری وصل می کنند.

تعداد موتور :

قیمت دستگاه بلوک زنی دو موتوره بیشتر از دستگاه های تک موتوره است. دو نوع دستگاه بلوک زن برقی وجود دارد که شامل بلوک زن تک موتوره و دو موتوره می شوند. بلوک زن های برقی تک موتوره به صورت 6-5-4 قالبه وجود دارند. از این نوع بلوک زن برای تولید بلوک های سقفی یا دیواری استفاده می شود. در ساختار این دستگاه یک الکتروموتور با قدرت 2 اسب بخار به کار رفته است که مسئول ویبره قالب می باشد. در مدل دو موتوره که به صورت تک فاز و سه فاز است، دو الکتروموتور وجود دارد. یک الکتروموتور با قدرت 2 اسب بخار برای حرکت دستگاه و الکتروموتور دیگری با قدرت 2.5 اسب بخار جهت ویبره قالب می باشد. قیمت بلوک زن دو موتوره بیشتر از بلوک زن تک موتوره است.

تعداد قالب دستگاه و قیمت بلوک زن:

یکی از 3 بخش اصلی دستگاه بلوک زن، قالب آن است. این بخش از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود و مقاومت خوبی در برابر خوردگی، سرما و گرما از خود نشان می دهد. قالب دستگاه بلوک زن، ابزاری برای شکل دهی به بلوک ها است. هر چقدر تعداد قالب دستگاه بلوک زن بیشتر باشد، تعداد بلوک هایی که در هر شیفت کاری تولید می کند بیشتر خواهد بود. از طرفی می توان با نصب قالب های متنوع، مدل های مختلفی از بلوک را تولید کرد. تعداد قالب در مدل های مختلف دستگاه بلوک زنی متفاوت است. هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، قیمت بلوک زن هم گران تر می شود. یعنی قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار 22 قالبه بیشتر از بلوک زن اتوماتیک سیلودار 12 قالبه است. برای استعلام قیمت بلوک زن با ما در ارتباط باشید.

تاثیر کیفیت مواد به کار رفته در ساخت بلوک زن بر روی قیمت بلوک زن :

هر چقدر موادی که در تولید بلوک زن به کار می روند، با کیفیت تر و مرغوب تر باشند، مقاومت دستگاه افزایش می یابد. به همین علت قیمت دستگاه بلوک زنی بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت دستگاه بلوک زنی

لیست قیمت دستگاه بلوک زنی یکی از مواردی است که مشتریان به آن توجه می کنند. در این لیست، قیمت مدل های مختلف دستگاه بلوک زنی ثبت شده است. همان طور که قبلا گفتیم قیمت بلوک زن به عوامل مختلفی بستگی دارد. یعنی قیمت گذاری دستگاه بلوک زن با توجه به این عوامل صورت می گیرد. به همین علت نمی توان قیمت ثابتی را برای بلوک زن تعیین نمود. برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تکی فقط کافی است تا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک با توجه به مشخصات و ویژگی های این دستگاه مشخص می شود. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک می تواند انواع بلوک سقفی، دیواری و تزئینی را تولید کند. برای استفاده از این دستگاه به اپراتور تخصصی نیاز نیست. از ویژگی های خاص این دستگاه می توان به کنترل سریع و آسان، بدنه مقاوم، تکنولوژی پیشرفته، الکتروموتور قدرتمند و قابلیت تعویض قالب اشاره کرد. ساخت بلوک در این دستگاه بدون دخالت افراد صورت می گیرد. مقاومت شاسی دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک بالاست. تابلو برق سه فاز دستگاه موجب حرکت آن می شود. قسمت باکت بلوک زن سیلودار، محلی است که مصالح مصرفی در آن قرار می گیرند. در این دستگاه، از دو سیستم پرسی و چکشی برای پرس قالب استفاده می شود. قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک نسبت به دستگاه های بلوک زنی معمولی گران تر است. این دستگاه در انواع 6 قالبه، 8 قالبه، 11 قالبه، سیلودار 12 قالبه، سیلودار 22 قالبه و ... وجود دارد. هر چقدر تعداد این قالب ها بیشتر باشد، قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک گران تر است. برخی از این دستگاه ها، سیلو دارند. این ویژگی بر روی قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک موثر است.
کار کردن با دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک آسان است. این دستگاه با سرعت بالایی می تواند تعداد زیادی بلوک تولید کند. از دیگر مشخصات دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک می توان به امکان تعویض قالب اشاره کرد. علاوه بر این نیازی نیست تا اپراتور، بلوک ها را جابه جا کند. اپراتور وظیفه دارد تا بر عملکرد صحیح دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک نظارت کند و در صورت بروز مشکل، فورا آن را خاموش نماید. برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه بلوک زن

ماشین آلات بلوک سازی برای ساخت زیرساخت هایی مانند جاده ها، پل ها و سدها استفاده می شود. آنها می توانند بلوک های بتنی را تولید کنند که برای ساخت دیوارهای حائل و سایر سازه های مورد نیاز این پروژه ها استفاده می شود. 

ماشین ساخت بلوک یک قطعه تجهیزات همه کاره است که می تواند در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده شود، از جمله:

  1. ساخت و ساز: یکی از رایج ترین کاربردهای دستگاه بلوک سازی برای ساخت و ساز ساختمان است. برای تولید انواع بلوک مانند بلوک های توپر، بلوک های توخالی، بلوک های به هم پیوسته و بلوک های سنگفرش که برای دیوارها، فونداسیون ها و روسازی ها استفاده می شود، استفاده می شود.
  2. محوطه سازی: از ماشین آلات بلوک سازی برای اهداف محوطه سازی نیز استفاده می شود. آنها می توانند بلوک هایی با اندازه ها و اشکال مختلف تولید کنند که می توانند برای دیوارهای باغ، دیوارهای حائل و سایر ویژگی های فضای باز استفاده شوند.
  3. زیرساخت: ماشین آلات بلوک سازی برای ساخت زیرساخت هایی مانند جاده ها، پل ها و سدها استفاده می شود. آنها می توانند بلوک های بتنی را تولید کنند که برای ساخت دیوارهای حائل و سایر سازه های مورد نیاز برای این پروژه ها استفاده می شود.
  4. ساخت: ماشین آلات بلوک سازی را می توان برای اهداف ساخت نیز استفاده کرد. آنها می توانند بلوک هایی تولید کنند که در تولید مبلمان، اسباب بازی ها و سایر محصولات استفاده می شود.
  5. محیط زیست: یکی دیگر از کاربردهای ماشین آلات بلوک سازی در تولید محصولات سازگار با محیط زیست است. می توان از آنها برای تولید بلوک های ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده کرد که می تواند به کاهش ضایعات و ارتقای پایداری کمک کند.

ارزانترین دستگاه بلوک زنی

ما در مورد اقتصادی ترین دستگاه بلوک زن صحبت می کنیم ؛ این دستگاه برای ساخت بلوک های با کیفیت، هم در سطح صنعتی و هم برای ساخت قطعات خاص ایده آل است. و علاوه بر این، با نیازها یا زمینه کارآفرینانی که می خواهند پروژه ای را در یک کشور در حال توسعه راه اندازی کنند، سازگار می شود.

ارزانترین دستگاه بلوک زن که همچنین با استحکام و سهولت استفاده و نگهداری مشخص می شود و علاوه بر این، برای عملکرد دستگاه بلوک سازی، نیازی به تاسیسات بزرگ ندارد. چیزی که به یک مزیت بزرگ تبدیل می‌شود، هم از نظر عملکردی و هم از نظر اقتصادی؛ به‌ویژه برای کشورهای در حال توسعه که در آن‌ها تأسیسات الکتریکی هنوز قابلیت‌های زیادی را ارائه نمی‌دهند.

افزایش کارایی دستگاه بلوک زن

ماشین آلات بلوک بتنی برای عملکرد صحیح و افزایش عمر خود نیاز به سطح خاصی از مراقبت و نگهداری دارند. در اینجا چند نکته برای مراقبت از ماشین های خود آورده شده است:

  • مهر و موم و قطعات متحرک را بررسی و تمیز کنید تا از قطع شدن یا سایش زودرس قطعات جلوگیری شود.
  • از روان کننده های مخصوص برای یاتاقان ها و سایر اجزایی که نیاز به روغن کاری دارند استفاده کنید.
  • از ابزارها و قطعات جایگزین توصیه شده توسط سازنده برای بررسی، جداسازی و مونتاژ مجدد قطعات استفاده کنید.
  • سیستم منبع تغذیه را به طور مرتب بررسی کنید و مطمئن شوید که همه اتصالات محکم و به درستی نصب شده اند.
  • سیستم فشار هیدرولیک را تست کنید و تجهیزات را به صورت دوره ای روغن کاری کنید تا از نشتی جلوگیری شود.
  • بررسی کنید که سطح روغن کاری و جریان روغن هیدرولیک صحیح باشد.
  • مطمئن شوید که چرخ دنده و محورهای محرک به درستی تراز شده اند.
  • در نهایت، قالب و قطعات را از نظر سایش بیش از حد یا قطعات آسیب دیده بررسی کنید.

با رعایت این نکات، دستگاه بلوک زن شما برای مدت زمان طولانی تری کارآمدتر خواهد بود.

سرویس و نگهداری بلوک زن

ماشین بلوک زن به دلیل نتایج سریع، قابل اعتماد و قوی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که این ماشین آلات بلوک بتنی بسیار کارآمد هستند، تعمیر و نگهداری آنها نیز بسیار مهم است.

این ماشین ها باید در بدترین شرایط آب و هوایی کار کنند ، بدون اینکه شن، ماسه و ریز گرد و غباری که در معرض آن قرار دارند را فراموش کنند.

با توجه به شرایط سختی که این دستگاه های بلوک زن باید در آن کار کنند، نگهداری منظم آنها ضروری است تا بتوانند به خوبی کار کنند و بتوانند با همان کارایی کار کنند. در زیر بهترین روش های نگهداری از دستگاه بلوک سازی آورده شده است.

1. از ناهنجاری ها آگاه باشید

تشخیص ناهنجاری، در صورت تشخیص ناهنجاری، دستگاه بلوک بتنی باید در اسرع وقت متوقف شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بررسی علت ناهنجاری. و این است که یک خطای جزئی می تواند باعث از کار افتادن کل سیستم شود.

2. بررسی عملکرد

برای جلوگیری از تلفات عمده، حتی قبل از راه اندازی ماشین آلات بلوک بتنی، یک بررسی عملکرد مختصر ضروری است تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

قبل از به کار انداختن دستگاه می توان روغن کاری، بررسی ناهنجاری های عملکردی، قطعات معیوب، سفت کردن و برخی معاینات دیگر را انجام داد. این کار از خراب شدن کل سیستم و توقف کار در وسط جلوگیری می کند.

روان کننده و چکاپ منظم می تواند عمر دستگاه بلوک سازی را افزایش دهد.

3. افراد حرفه ای آموزش دیده برای رسیدگی به دستگاه بلوک زن

ما باید اطمینان حاصل کنیم که تمام تعمیرات و خدمات فقط توسط متخصصان واجد شرایط انجام می شود. سالم نگه داشتن قطعات مکانیکی دستگاه بلوک زن باعث اطمینان بیشتر، افزایش کارایی و افزایش عمر مفید آن می شود.

صادقی ماشین: تولید کننده دستگاه بلوک زن با بهترین خدمات پس از فروش

آیا به دنبال تولید کننده دستگاه بلوک زن هستید که با توجه به نیاز شما خدمات پس از فروش ارائه دهد؟ صادقی ماشین بهترین گزینه شما خواهد شد. ما خدمات پس از فروش تضمینی ارائه می دهیم و رقابتی ترین در بازار هستیم. هنگامی که دستگاه بلوک زن را از ما خریداری می کنید، ما در طول عمر طولانی دستگاه شریک شما خواهیم بود.

بنابراین اکنون می دانید، روی شرکت بلوک سازی ما شرط بندی کنید. ما تمام دستاوردهای بیش از 30 سال تجربه خود را از تیم بزرگی از متخصصان بزرگ و دارای توزیع کنندگان به دست می آوریم.

به منظور ارائه این خدمات ما تیمی از پرسنل فنی متخصص را در عرض 24 ساعت در دسترس داریم.

 

سوالات متداول

دستگاه بلوک زن چیست ؟

دستگاه بلوک زنی، یکی از مهم ترین ماشین آلاتی است که در پروژه های عمرانی به کار می رود. فرایند بلوک زنی توسط این دستگاه به دو صورت دستی و برقی انجام می شود. امروزه با استفاده از دستگاه های بلوک زنی، می توان بلوک های دیواری ، سقفی و تیغه ای تولید کرد.

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک چقدر است ؟

قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک به برند و شرکت سازنده، کیفیت و حجم کار، فناوری دستگاه، تعداد قالب، تعداد موتور و ... تعیین می شود. قیمت این دستگاه ها نسبت به انواع دستی و نیمه اتوماتیک بیشتر است.

دستگاه بلوک زن مناسب را چطور انتخاب کنیم ؟

در زمان انتخاب یک دستگاه بلوک زن باید به نوع و کیفیت ورق ها، الکتروموتورها، سیستم هیدرولیک و آلیاژ قطعات دقت کرد. در یک بلوک زن مناسب، حرکت فرمان های دستگاه مانند سیستم هیدرولیک، به صورت آهسته یا شتاب زده نمی باشند. دستگاه به راحتی کار می کند و در عملکرد آن مشکلی وجود ندارد. قسمت های مختلف دستگاه بدون گیر کردن کار می کنند. قسمت چکش یا ویبره بلوک زن به صورت پرسی ضربه وارد می کند و به این ترتیب، فشار لازم را به بلوک وارد می نماید.

6 فکر در مورد “ دستگاه بلوک زنی

  1. Ahadi گفت:

    سلام وقت بخیر
    ماشین بلوک زنی دست دوم یا استوک هم دارید؟

  2. حامد گفت:

    سلام برای یک کارگاه 150 متری کدام دستگاه بلوک زنی بهتره ؟

  3. badri گفت:

    سلام قیمت دستگاه بلوک زنی چنده؟

  4. Mrd گفت:

    Salam. mikhastam beporsam garmaye hava tuye manateghe garmsir b bulukzan asib nemizanei ,

  5. مهدی رضایی گفت:

    دستگاه بلوک زنی چقدر برق مصرف می کنه؟

  6. سجاد یاری گفت:

    سلام
    نحوه کار با دستگاه بلوک زنی رو هم آموزش میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *