مقالات

گیربکس دستگاه بلوک زنی

گیربکس-دستگاه-بلوک-زنی

گیربکس دستگاه بلوک زنی ، امروزه استفاده از دستگاه بلوک زن برای تولید بلوک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. انواع دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک و دستی هر کدام با استانداردهای خاص در بازار عرضه می شوند. بلوک زن های برقی از جمله تجهیزاتی به شمار می‌ روند که می‌ توانند با بهره گیری از تکنولوژی روز، سرعت تولید را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این دستگاه ها با الکتروموتور قدرتمند قادر به تولید انواع بلوک و جدول هستند. یکی از مهم ترین موارد برای کارکرد بهینه و مناسب دستگاه بلوک زنی، استفاده از گیربکس استاندارد و با کیفیت می باشد. در ادامه به گیربکس دستگاه بلوک زنی می پردازیم. با ما همراه باشید.

گیربکس دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک دستی و تخم گذار (ثابت) دارد. این دستگاه ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که مهم ترین آن ها گیربکس یا جعبه دنده می باشد. این قطعه برای حرکت کردن دستگاه و موتور، کاربرد دارد. گیربکس دستگاه بلوک زنی مانند گیربکس خودروها به شکلی است که سرعت تولید را با استفاده از آن می توان تنظیم نمود. این قطعه در دستگاه های بلوک زنی را با استانداردهای گوناگون می توان انتخاب کرد. گیربکس دستگاه بلوک زنی به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود که برای دستگاه های دستی از نوع دستی آن استفاده می گردد.

انواع گیربکس دستگاه بلوک زنی

گیربکس دستی و اتوماتیک دستگاه بلوک زنی دارای انواع مختلفی هستند. یکی از آن ها گیربکس حلزونی است. این مدل به گونه طراحی شده که می توان متناسب با درخواست مشتری نوع الکتروموتور موجود در آن را تغییر داد. گیربکس حلزونی در ماشین آلات صنعتی کاربرد فراوانی دارد. استفاده از این گیربکس در دستگاه بلوک زنی باعث می شود که فرد بتواند از قطعه ای پایدار و مقاوم کمک بگیرد. دستگاه بلوک زن دستی گیربکسی با استفاده از دو موتور می‌ تواند فرآیند مورد نیاز برای تولید بلوک و جدول را طی کند. نوع گیربکسی که بر روی دستگاه بلوک زن حرکتی و دو موتوره به کار گرفته می شود نسبت به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک متفاوت است. انواع گیربکس دستگاه بلوک زنی با ضریب تبدیل مناسب برای محاسبه اصولی و صحیح سرعت تبدیل و گشتاور، کاربرد بالایی دارد.

مطالب مرتبط:  وظایف بتن چیست؟

قیمت گیربکس دستگاه بلوک زنی

قیمت گیربکس دستگاه بلوک زنی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله آن ها می توان نوع گیربکس و دستگاه، برند آن ها، کاربرد، قیمت ارز و … اشاره نمود. نوع طراحی گیربکس دستگاه بلوک زنی از جمله گزینه‌ هایی به شمار می رود که در قیمت گذاری آن موثر است. علاوه بر این، برند تولید کننده این قطعه از مهم ترین مولفه ها برای اعلام قیمت گیربکس دستگاه بلوک زنی مد نظر قرار می‌ گیرد.

 

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *